torsdag, mars 26, 2009

Dutti :)

Ja de har jag varit idag.. först gav jag lillan frulle efter förra bloggen :P Sen diskade jag undan, står just nu en gryta i blöt.. som ja ska ta lite senare.. När jag hade diskat en stor del av disken så gick jag ut en runda me Nikita, sen in o fortsatte.. :P hehe.. Drog även fram dammsugaren o fick dammsugat.. :) Efter de käkade jag själv... :) Gott.. Så nu har man gjort allt de idag, vad återstår då?? Jo handling :O hehe.. Ska springa i affärer :O hehe.. Jobbigt men de behövs, ska egentligen skriva om min handlelista för jag har kladdat på den attan i de :O hehe.. Men men, de får jag göra när jag hittar en penna.. Hade en bläckpenna här i köket igår men den finns inte längre.. Botta!! haha..

Nej nu ska jag snacka med kuss sen ska jag se om jag hittar en annan penna ;)

Ha de kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar