torsdag, mars 26, 2009

Shopping ikväll.. :)

Ja runt fyra någon gång så kommer kuss gubbe hem så ska vi iväg o shoppa :) Ska bli skoj :D hihi.. Få hem en massa massa. :P hihi.. frysen är ju så gott som tom nu :O hihi.. :) Var inne hos kuss innan o snacka, var meningen att jag skulle hjälpa henne med städning (tyckte jag) men när jag kom in så hade kuss redan städat :P hehe.. Så hon hade precis blevit klar när jag kom :) hihi.. Turbokuss jag har.. så vi började me att skriva handlelista till kuss men typ allt jag sa hade hon redan hemma eller behövde inte ;) haha.. När hon skrevit klart så fråga jag henne om hon inte kunde sminka mig :) Kan ju va skoj o få lite hjälp, sen är jag den sortens person som tycker de är mysigt när andra sminkar en.. :) hihi.. Höll nästan på att somna :O hihi..

Här kommer lite fotografier här nedan från igår och idag :) hihi


Kuss gör "fjortismin" :) hehe

Ozzy somna hos Linda i soffan..

Jag va ju också tvungen att testa "fjortisminen" hahaha

Jag & kuss fixa till oss idag ju :) hihi
Visst blev vi fina??? :) hihi.. Älskar dig kuss <3

1 kommentar:

  1. du ble fin men inte jag.. älskar dig med puss puss hyllingbuss haha

    SvaraRadera