fredag, mars 27, 2009

Danmark =)

I morse när jag steg upp o satte mig vid datan så va de full rulle, snackade lite me kuss sen blev de att man skulle packa ner saker till lillan o vid ungefär 10, halv 11 stack vi iväg o lämna lillan o sen till HBG o tog båten över till Danmark :) hihi.. Har lite bilder här nedan :P hihi.. (lite??)

Är på väg och lämna hamnen i Helsingborg :)


Grabbarna snackar en massa :) hehe.. vet inte riktigt vad de va dem snacka om.. Hade fullt upp med kameran ;) haha

Jag och mitt LOVE!! Älskar dig älskling :)

Snart är vi ute på "öppet vatten" hehe ;) Mysigt men jag bli lätt "sjösjuk"(??) :P hehe

Min underbara kussilussi och hennes gubbe :) hihi.. Tack för vi fick hänga med på en rolig liten tripp :) Nästa gång blir de nog Tyskland :D hihi.. Love you :)

ÖPPET VATTEN!! De är så fint, lite tråkigt att de inte va solsken bara ;) hihi

Kuss me hennes gubbe ännu en gång :) hihi försökte ta så man såg honom också.. Här fick jag med honom lite på kort :) hehe (Och JA DEM BOR IHOP) hahaha *PIK TILL NILLEPILLE* haha

Min älskling pratar lite me Niclas medans vi väntar på båten hem igen hehe.. :P

Kuss sitter o glor på sin telefon tror jag :) hehe.. Love you honey boney :P hihi

Niclas pratar me Johnny :P hehe

Klart ska älskling fula sig när man ska ta kort på oss ;) hahaha.. ALLTID!!! :) Men älskar dig ändå :P

Han gav med sig :) Puss puss på kinden honey :) <3

När vi ÄNTLIGEN kommit fram till Helsingborg igen så blev de FOOD!! :) hihi.. gott gott, vi va så hungriga så fick ta kort när vi ätit klart :P haha ;)

Lillan fick Kinderägg.. Verkligen stort Kinderägg ;) hehe.. Men hon gillade det iaf :D

Jag fick "tollor" hihi.. Mjukisskor.. De är ju så skönt på morgonen :) Bara slänga i fötterna i dem :D hihi
Sen ble de att jag städade undan när jag kom hem, diskade o dammsugade.. :) Sen ikväll ska vi kanske umgås me Lilla o Niclas, ja vi får se hur vi gör.. :) hihi.. hade varit trevligt o umgås lite :D hihi.. Har jätteskoj med er.. Gubben kommer också ut o umgås me folk så de är kul :) han skrattar o har skoj ju, de ÄLSKAR jag att se :) hehe..
Nej nu ska jag smita iväg o röka tror jag.. O fortsätta att snacka me kuss på msn :) hehe..
Ha de gottis kramisar

1 kommentar:

  1. Tack för att ni ville hänga med, Japp nästa gång tar vi Tyskland =) spara spara pengar så man kan shoppa loss ordentligt :P Love u to kussiluss .

    kraaamizz

    SvaraRadera