lördag, mars 28, 2009

Idag vaknade man vid halv sju :O hehe.. De va då lillan kallade på sin mamma, jag kände att jag inte orkade gå upp från sängen :( Men de gjorde jag ändå.. Låg en liten sväng o morna mig sen steg jag upp o byta blöja på lillan.. Gick en stund sen satt hon så fint o lekte så jag slumra till... När klockan va runt halv tio, tio så vaknade jag till av att lillan stod o pussa på mig hehe.. Då steg jag upp o fixa till lite frukost.. Natalia åt de vanliga, macka me baconost :P hehe, hennes favoritpålägg :P Medans jag käkade macka me makrill som jag köpte i danmark igår ;) hihi.. Sen skulle vi sätta oss o titta tv, så slog lillan huvudet i golvet.. :( Så hon ville mysa.. Tog upp henne till mig o de tog inte mer än 1 min sen sov hon.. hihi.. Så nu ligger hon i sin säng o sover, jag har precis varit ute i trädgården med hunden o nu tänkte jag att jag får skriva ett inlägg.. :)

GRATTIS VIBBE PÅ DIN DAG!!! :)

Ikväll blir de jag, Natalia och kuss som ska umgås, eller ja vi får se hur länge Talis är uppe, för Lilla kommer väl när gubbarna kör!! Dem ska till Stockholm me lastbil, så de blir första gången jag sover utan min älskling, iaf i VÅR lägenhet :S hehe, men de ska nog gå bra för jag kommer ju ha kuss här :) Kan va skoj att ha en liten girlskväll/night :P hehe..

Ska även se om jag kan gå ner till mamma o lämna pengar till henne idag.. :P Får se hur jag känner mig, för som jag känner mig nu så kan jag inte gå någonstans, denna mage är från någonstans man inte vet.. :S Hatar när jag har sånna här dagar men de är säkert för allt skit man käkade igår.. ;) hehe.. Ble ju både Mc Donald´s och sen blev de pizza på kvällen :O hehe..

Idag ska jag göra kåldolmar :) *mums* Så de lär ju ta en hel del av dagen att koka kål o sen rulla dem o ha sig.. får se om de blir tid över till att besöka min gamle mor :P hehe..

Nej nu skriver kuss.. Så nu finns hon vid datan iaf.. Ska snacka lite med henne hade jag tänkt.. Ha de så bra.. Kramisar

Lycka till idag kuss i kyrkan :):) hihi love you

1 kommentar: