tisdag, mars 24, 2009

Helsingborg..

Runt elva skulle jag o lillan gå ut i kallblåsten o lillan som är förkyld fick för mycket slem i halsen antagligen när hon va ledsen så hon klöktes lite :( Men sen var de bra.. Slocknade i vagnen :P Så vi stod här utanför o pratade med kuss en sväng, sen gick vi vidare till Oj o mötte upp Sandra o Co.. :) Sen upp till stationen.. Julia hade aldrig åkt tåg så trodde hon skulle va jätteglad för att åka tåg men de va inte hon som va mest glad.. Amanda va glad för att vi skulle åka tåg, frågade hela tiden när tåget skulle komma ;) haha.. Men den som va mest "överlycklig" de va nog Sandra själv ;) haha.. Hon va som ett barn innan julafton.. *skämt o sido* haha.. :P
När vi kom fram i stan så va de raka vägen upp till Oj där vi gick in till "Teddystudien" hihi.. Så fixade vi allt som man ska göra där ;) hehe.. Natalia va jätteduktig trots att hon är gnällig pga sin förkylning!! Men de gick bra så efter de när vi kom ut så va de som snöstorm ute.. men vi hann bort till Tingsrätten o då va de fint, soligt o så :O Skumt väder faktiskt.. Vidare till knutpunkten o käka på Mc Donald´s :) hihi.. Lillan hade somnat i vagnen :P När vi käkat va de bara ner till tågstationen eller vad man säger ;) hehe.. Så tog vi tåget hem där de fanns läskiga typer.. :S hehe.. Men det är väldigt vanligt att jag tycker folk är läskiga :P haha.. Men skit i de, vi klarade oss hem, flera ggr jag ble skiträdd på tåget, först hann vi knappt köra innan tåget stanna igen men de va för dem hade rött ljus :O hihi.. Sen när vi kom en bit längre förbi Ramlösa så började tåget att tuta :O haha.. Inget ovanligt men de va räligt de med :O hehe.. Sen hem o kuss kom o mötte mig :) hihi.. Så snacka lite med henne här utanför o sen in o la mig på soffan, man är rätt så sleten idag, känns som om jag kommer åka på förkylning nu.. Känns riktigt jobbigt i näsan.. :P Men de finns inget o göra, blir man förkyld så blir man.. Men ändå lite tråkigt..

Jaja skit i de, nu ska jag snart bege mig ner till Netto tror jag.. Får se vad jag gör.. Annars blir de en lugn kväll idag.. Sängen tidigt idag tror jag.. De beror på om man blir pigg eller fortsätter att vara seg haha..

Nej nu smiter jag :P

Men tack för en trevlig kväll idag Sandra o barnen :) hade skoj :) eller vad säger du Sandra?? ;) hehe

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar