onsdag, mars 25, 2009

Pyttipanna :)

Tjo tjena..

Idag har jag diskat lite, varit ute me hunden, sen ner om mormor o käkade lite middag där, det blev Pyttipanna :P efter de for vi hem o jag o lillan slocknade på soffan.. Mätta som vi var hahaha.. Sen ble de att jag sov i tre timmar nästan :O haha.. Men men, de behövs ibland.. Natalia hade vaknat en timme innan mig sa älsk.. hihi... Sen satt vi o snacka lite, jocke va här.. sen sprang jag ut me hunden igen.. o sen ner på Netto o köpte hem lite nödvändigt.. :) Smusslade även ner lite onödigt fast denna ggn va de inte jag som gjorde de, de va älsk :P haha.. Så nu sitter man här hemma o de är typ första ggn jag får lov att sitta vid min data idag eller ja de är första gången jag sitter här, kanske har fått sitta här innan men nu är de första.. (rörigt?) hahaha..

Nej nu smiter jag, ska snacka lite me kuss på msn :D hihi.. ÄNTLIGEN ÄR HON HEMMA!!! Har saknat henne massa idag :O hihi.. Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar