måndag, mars 30, 2009

Kåldolmar *MUMS*

Idag vaknade man klockan 07.01 av att Natalia kallade på mig. De är mysigt o vakna när hon pratar så fast man känner att man inte vill gå upp från sängen! När vi kom upp blev de vanliga byta blöja, ta på kläder sen lekte vi en massa, sen blev de att vi gick ner till Netto för att handla hem till maten idag som blir Kåldolmar. Det är jättegott! När vi gick från Netto så skickade jag ett sms till Linda och frågade om vi skulle röka. Hon kom ut o vi blossa, sen hämtade hon energidricka så vi kunde dricka lite sånt! Tack Linda. Jag och Natalia smet in efter en stund och då ble de kaffe, bulle och Natalia fick även lite yoggi typ.

Sen efter vi ätit lite och så, då gick jag och Linda ner på Netto igen då jag hade glömt köpa vissa ingridienser (??) till maten. Men de enda dem hade där nere var grädde, skulle haft tandpetare och koloritsoya också men de fanns där ingen eller jag hittade inte det i alla fall. Så fick låna lite av Linda. Tack igen. Så snart ska man börja med Kåldolmarna sen får jag försöka få tag i min mamma, måste se fall jag kan få tvätta lite hos henne, var nere och satte upp tvätttid men de fanns ingen tid förän den 6e April! Och de är lite väl lång tid när man har mycket tvätt men de är väl för att man har en liten tjej som spiller ner sig grymt mycket varje dag. Får nog byta kläder på henne 4-5 gånger om dagen. Men de gör inget, så länge hon är lycklig så är jag det med!

Nej nu smiter jag, ska se om jag kan få tag i mamma innan jag börjar med maten.

Ha de så bra.
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar