tisdag, mars 31, 2009

Tvätt till en förbannelse..

Man har en massa massa tvätt!!

Igår bestämde jag o kuss att vi skulle tvätta, då jag knappt hade några kläder kvar.. Så hon erbjöd mig att tvätta på hennes tid ;) hihi eller ja vi bytade hennes tid.. ;) hihi.. Så idag fick man gå upp i tid, hade ställt klockan på 05.45 men icke sa Nicke, jag vaknade inte förän klockan va 05.55 :O hehe o då hade jag fått sms från kuss, att hon var utanför och väntade på mig typ :P hihi.. Så fick skicka o fråga om hon fortfarande va kvar o då satt hon i trappan och vänta så jag for upp och öppna till henne o sen börja jag dra fram min tvätt.. Hade ju två säckar me tvätt plus två tvättkorgar :O Men nu har jag redan tvättat fyra maskiner, femte och sjätte maskinen är igång nu.. ska ner om en stund och fixa de.. :) Lillan kommer bli överlycklig, massa kläder som hon tycker om plus att där är hennes NICKETÄCKE!! hihi.. Vi får se hur mycket jag får undan idag annars får man flörta me kuss ;) hihi se fall hon orkar med mig en morgon till.. ;) hehe.. Sitter hos henne nu, jag skriver blogg här och hon har skrevet blogg på den bärbara.. ;) hihi.. Så får se hon kommer väl gå in o läsa när jag skrevet klart :P hihi..

Annars blir de nog städning idag.. (ovanligt??) haha.. Ska se om jag kommer iväg och handlar formar och mandelmassa.. Vill så gärna testa att göra Mazariner :D hihi.. Verkade inte vara så svårt men kan ju inte säga något förän jag har testat de.. :P hehe..

Nej nu tänker jag gå och röka o sen snacka lite me kuss :) hihi..

Ha de så bra.. HÖRES!!!
Kram

1 kommentar:

  1. japp skulle de va så du behöver mer tvättid så tar vi imorron oxå hihi så klart .. så får du väck de.. kanske ja kan ta sängkläderna oxå här hemma o om jag hittar nåt annat skit o tvätta hahahaha.. så blir man ju av med det.

    puss o kram

    nu ska ja in o korrigera min blogg för du klagar på mig hahahahahaha.. :P

    kram kram Laav jooooooo

    SvaraRadera