tisdag, mars 31, 2009

Klart...

Ja nu har man tvättat klart.. :) hihi.. Fast man har en del kvar.. Blir samma sak i morgon, ska upp innan tuppen o sen ner o tvätta igen, då blir de både jag och kuss som ska tvätta ;) hehe..

Har precis snackat me min mormor.. Skulle ju egentligen till henne idag men så fixade de sig så vi kunde tvätta här hemma så fick ringa o säga att jag inte kom.. hehe.. Men men, får komma o hälsa på henne en annan dag.. Har även diskat undan och ska snart dra fram dammsugaren tänkte jag så är man klar för dagen :D:D hihi.. Finns inget skönare än att ha de klart tidigt på dagen så man slipper tänka på de.. Får även se om jag kommer iväg o handla för idag VILL jag baka.. :) hehe.. Hoppas älsk går med på att göra "Mazariner" hihi :) De är ju så mumsigt :) hihi

Nej nu ska jag snacka med kuss på msn :)
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar