tisdag, mars 31, 2009

Potatismos & Fiskpinnar :D

Då va de lite senare denna dag. :P Varit uppe nu i 13 timmar :O hehe o längre blir de, för jag hade tänkt baka lite ikväll.. Kuss skulle osså komma hit och hjälpa mig lite med bloggen :P hihi..

Var iväg innan med kuss o handlade.. Blev lite till bakningen (Mazariner & Äpplekaka) *mums* hihi.. Vet inte om jag gör båda idag eller hur jag gör.. vi får se, men Mazariner blir de idag iaf.. =) Som vanligt stod jag o kuss utanför o rökade vår cigg o drack vår energidricka ;) hehe.. Sen kom hon som bor granne med "gaphalsen" så jag frågade henne om hon hörde "gaphalsen" vilket hon hade gjort ibland.. Plus att hon hörs någon som stampar i golvet osv.. :S Menar hallå, om till och med grannen hör hur hon stampar i golvet så måste man väl för fan ta de lugnt.. Usch jag blir så arg, det är ju inte bara att hon för ett jävla liv men de är de att Ozzy (kuss vovve) han blir så rädd när "gaphalsen" håller på som hon gör.. :( Han skakar o har sig.. De är fan inte klokt, sen när man ringer ner o klagar (vilket kuss har gjort) Ja då gör dem inget åt de, har säkert inte ens skickat ut något klagomål på de.. Det är fan sjukt!! Usch nu kom de ut iaf.. SKÖNT!!! När jag kom in blev de potatismos och fiskpinnar till middag o sen efter käket sprang jag ut i trädgården me Nikita o rökade samtidigt o nu sitter jag här ;)

Så ikväll ska man umgås lite med kuss, får se när hon kommer in, fall man börjar med bakningen innan.. Ska först och främst leta fram receptet igen ;) hihi.. gjorde av med de på datan igår :S Men de ska nog inte vara några problems.. :P

Nu ska jag snacka lite med kuss på msn..
Ha de gottis..
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar