lördag, april 11, 2009

Aj aj aj :P

Min kära sambo kommer säkert skratta när man skriver detta inlägget haaha.. :P

Började med att man va iväg o handlade me kuss, sen hem o plocka undan (städa) sen ble de att kuss o Niclas kom in här o grilla med oss :) Så snacka vi, käka o hade trevligt.. Sen blev de att vi förflytta oss in till kuss.. Sen när vi varit där en sväng tog vi bilen o in till stan.. :) hehe.. Natalia somnade i bilen men vaknade när vi varit i stan en sväng.. Så de blev att vi körde hem igen.. (hade de ändå blevit) men när vi kom hem så fixa gubbarna lite med dator..

DÅ!!!
När jag o kuss skulle ut med Nikita så hon fick kissa o baja.. Så när jag tog på henne kopplet hoppade hon mot mig(gör hon ofta) men denna gången va jag inte beredd så jag trilla bakåt o när jag landade så landade jag i Natalias vagn :/ AJ säger jag bara, klämde fläsket på låret.. hahaha.. Men de va roligt samtidigt som de gjorde megaont.. haha.. Kuss skratta som fan, gubbarna fatta inte vad som hände så när jag sa "Jag klämde ffffff...läsket" (skratta där punkterna va) så trodde gubbarna jag skulle säga "fissen" hahahaha.. :P Ja dem har då roligt åt detta..

Annars blir de inte så mycket mer.. kommer kanske inte skriva blogg i morgon, då de bär av mot Stockholm inatt.. Ska upp vid tretiden o åka med kuss o niclas till stockholm.. Får se om de blir av eller om de inte blir av.. ja de märker vi.. ;) hehe..

Nu ska jag snacka vidare med Jimmy på msn..
Ha de gottis..
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar