måndag, april 13, 2009

Bakning..

Hej hej..

Idag har man inte gjort så mycket.. Vaknade lite sent idag o en liten stund efter ringde kuss o undra om jag ville med till Lidl och handla lite så jag hängde på.. Tog även med mig lillan :) hihi.. Sen blev de att vi tog vår rökning o så utanför som vanligt ;) hehe.. När jag kom in så snacka jag lite med älsk o sen satte jag mig vid datorn. En stund senare träffade jag kuss utanför o vi gick ner för o kolla tvätttid till mig o klart ska jag tvätta i morgon :) 16-21.. Och kuss skulle tvätta 11-16 hehe.. 

Har varit i Stockholm.. :) Heldag me kuss o Niclas igår.. Jag tyckte de va jättetrevligt.. Fast de va lite pinsamt vissa stunder :P haha.. Men de gick ändå.. ;) hihi.. Kommer in lite bilder i en annan blogg för nu sitter jag hos kuss och skriver blogg... hehe så har inte mina foto här men kuss har lagt in lite foto.. hehe..

Nej nu ska jag fortsätta me vår bakning.. Kuss gör grekiskt lantbröd och jag gör franskbröd ;) hehe.. Sen blir de väl kladdkaka och chokladbollar eller något.. *Mumsigt* hihi..

Nu smiter jag.. kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar