fredag, april 10, 2009

Flyttfirma :P

Ja idag har man jobbat på Brusquinis flyttfirma ;) haha.. Inget så men alla sa att de va de så därför jag skrev de ;) hehe.. Började i morse när jag slog upp ögonen, då va klockan kvart över sju ungefär.. Sen vid halv åtta väckte jag lillan :O Japp, hon sov fortfarande :) hihi.. Men jag väckte henne så vi tog på henne kläder, packade ner de som skulle behövas hos mamma.. Sen vid åtta, kvart över åtta typ begav vi oss ner till mamsen, då låg hon fortfarande och sov :O hehe Men hon for upp rätt snabbt o sen när klockan blev runt nio stack vi iväg o hem till pappa :) hihi.. När vi varit där ungefär 10 min så va de dags att packa lastbilen full.. blev allt från vinden o sen nästan alla lådor i lägenheten.. Pappa hade lite mer än 200 lådor :O ja de är verkligen mycket lådor.. haha.. men resten av dagen flöt på..

Sen runt sex körde Johan ner mig till mamma så jag kunde ta lillan.. Annars hade de blevit sent som fan.. :P hehe.. Duschade o käka lite med mamma o syskonen.. Sen gick jag hemåt o där kom min UNDERBARA SÄRBO med min vovve :) hihi.. Hon valde att ta med henne ut så jag slapp göra de när jag kommit hem :) Du är så underbar, vet du de kuss :) Älskar dig min underbara särbo :) hihi.. Puss o kram

Nej nu ska jag snacka med kuss i telefonen.. O försöka lista ut om de är någon/något på balkongen som gör att min hund morrar...

Kram

1 kommentar:

  1. hihi det var så lite så du har jag passat min vovve nån gång oxå .. puss o kram laav jooo =)

    SvaraRadera