lördag, april 11, 2009

Påsk :)

Idag är de påsk.. Ja de har jag tyckt nu i flera dagar o klart, idag när de är påsk, ja då blir de inget gjort utan bara sitta hemma.. Pappa o Eva har fullt upp i huset, mamma o Johan ska ha folk.. Linda o Niclas är i Klippan, jag o Johnny sitter hemma. Sandra jobbar.. :S Ja de är som de brukar typ ;) Fast Linda o Niclas brukar inte vara i Klippan ;) haha.. De är bara ibland :P haha



Nej jag vet inte varför jag skriver min blogg.. Fast ska skriva en sak här nedan :) hihi..


Denna lilla stumpa fyller 20 år idag :) Det är ju bara att gratulera.. jag kommer tyvärr inte på din fest men vill att du ska veta att jag ALLTID finns här för dig.. Och jag hoppas med hela mitt hjärta att du får världens bästa födelsedag. :) Det är du värd.. :) Älskar dig gumman..
GRATTIS OCH VÄLKOMMEN UT UT TONÅREN :) tihi..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar