tisdag, april 07, 2009

Gästblogg!!

Hej hopp!

Linda här , Tess Kuss om ni inte förstod det :P

tänkte skriva ett litet gästbloggsinlägg, pga av hennes korta blogg innan, inte för att mitt blir mycket längre kanske.

Blev att man hamna här inne hos Kuss o Talis efter vi varit o handlat på Netto. Skulle varit iväg nu , trodde jag , men blev inte så utan det blir inatt istället . Så ska hem snart och plocka fram middag, diska osv.. attans jag som trodde jag skulle slippa de idag hahahaha.

Men ville inte babbla om de här utan skulle skriva att jag är glad att vi är så underbara vänner du och jag Kuss.. vi kan prata om allt från jobbiga tankar till sex och samlevnad hahaha. Vi är lika på många sätt, ställer upp för varandra så fort vi har möjlighet, delar glädje o sorg.. man skulle kunna tro att du är min "andra sambo fast särbo" hahaha.. så även om jag är iväg en del eller umgås med andra så ska du aldrig tvivla på att jag inte finns här eller inte har tid för dig.. visst kan ju inte ge dig all min tid om jag umgås me nån annan.. blir ju lite orättvist mot den jag umgås me just då ju .. men de förstår ju du oxå hoppas jag :P
Men du kan alltid skicka sms,ringa eller vad du känner för oavsett tid på dygnet.. även om jag kanske inte svarar på natten för då nannar jag gott hehe..

men jag älskar dig och du är som en "lillasyster" till mig..

finns här för dig även om du inte alltid tror det ..

puss o kram

din vän kusin favorit ,din dotters gudmor,(nångång) :P

Linda

http://lilla80.blogspot.com


kraaaaaaaaamizzar

Ha en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar