tisdag, april 07, 2009

Hos Mamma..

Nu är jag hemma hos min mamma, tog med mig min dator hit så jag kunde skriva blogg, chatta o ha de trevligt på nätet medans jag passa mina syskon..

Mamma & Johan har precis åkt för att träffa min lillasysters lärare.. Så jag har satt igång film till Hannah & Natalia o jag satte mig här o skriver blogg o dricker energidricka :) hehe..
Så nu är de lugnt o skönt, ungarna sköter sig i stort sett själva, Natalia leker mer än gärna med sin moster. Så man får lite egen tid samtidigt men ändå har man ju koll på vad barnen gör för något ;) hehe..

Har även umgåts med min kusin idag :) Hade trevligt som vanligt, massa energidricka, snack o cigg :) haha.. Fast idag kollade vi lite på datorn o jag plockade undan lite o då skrev kuss ett inlägg till mig.. När jag läste de ble jag rörd.. Så va tvungen att krama henne efteråt ;) hehe.. Sen "kidnappa" hon min dotter, smet in till sig, så jag följde efter, trodde mest hon skulle se om lillan blev ledsen eller inte men de ble hon inte, när jag kom in till kuss så märkte jag att Natalia stod o titta efter godis i godisskålen.. :P Så hon hade fullt upp, brydde inte ens sig att hon inte hade mamma eller pappa där.. Det är ju bra på så vis!! =)

sen in o packa ner grejor, packade ner datorn o sen traskade jag o lillan iväg till mamma.. Nu sitter man här..

Nu ska jag kolla runder lite på nätet, se fall kuss är vid msn eller om hon umgås me sin syrra ;) hehe
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar