tisdag, april 07, 2009

Kvällsblogg ;)

Jaha då va denna dagen snart över också!!

Som ni kanske har märkt så har jag varit iväg o passat mina syskon, men nu är jag hemma igen.. Har pratat lite med kuss, de va lite skojsigt hahaha.. Hon vågade ju inte gå o "plinga" på den där dörren ;) hehe.. Men till slut gjorde hon, hon trodde hon skulle behöva prata med dem o så men så va inte fallet :) hihi.. Sen när vi snackat ett tag till så slog Natalia sig, så de ble att jag fick lägga på.. Men nu är hon glad eller ja trött, för hon ligger i sin säng och sover ;) hehe.. De gick fort.. :P

Nej nu ska jag se om jag hittar något roligt på nätet, tror jag ska fixa o dona med hemsidan :) hihi.. Yazze smittade av sig innan när hon höll på med sin ;) hihi..

Ha en underbar kväll :) För de tänker jag ha :P
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar