söndag, april 19, 2009

Hemma igen..

Skönt, nu är man hemma o har städat lite o så.. Va tänkt att vi skulle grilla idag men de ble inte av.. Jag gjorde toast istället o nu har man diskat lite o så.. ble ingen dammsugning idag eller ja dagen är ju inte slut men just nu satte jag mig ner för att ta de lugnt.. Jocke o Emma gick hem för en liten stund sen :P hehe.. Så nu ska jag bara ta de lugnt tror jag.. Blir väl sängen tidigt idag.. känner mig jävligt trött.. :P Sen på fredag blir de träffa YAZZEGUMMAN :D hehe.. Blir att vi kanske fikar lite o så.. Hon möter upp mig när jag kommer till Klippan o sen hänger hon väl med på arbetsintervjun eller ja håller sig utanför eller något, vet inte riktigt hur vi ska göra där.. Ska ju vara där klockan 10 på morgon o jag kommer till Klippan redan vid 9.. så vi har en hel timme innan jag ska dit :P hehe.. Men de ska bli trevligt :) hihi..

Sen får vi se, den 8-10 Maj kommer Maria ner.. Då ska jag träffa henne o Yazze igen :) Antar jag :) Blir nog att Maria, Jimmy, Yazze, Mårdan o vi här ska umgås lite :) Får se vad de blir av den kvällen :P haha.. Om nu Jimmy hänger me Maria ner.. Jag vet inte alls vad dem har bestämt.. Men Yazze sa att dem kanske kunde komma hit o ugmås med oss så fick vi se hur länge gubbarna stod ut med oss hahaha :) Ähh jag vet inte.. Men de kommer vi ju snacka mer om :D hihi.. Har snackat gamla minnen o så nu i helgen :) Både jag o Yazze.. Sen jag o Maria också :) hihi.. Riktigt skoj har vi haft :P hehe.. Kollat på gamla kort o så :) Saknar er tjejer :) Men snart så träffas vi :P hihi pussar i massor till er :)

Nu vet jag knappt vad jag ska skriva mer.. Men de blir väl att jag avslutar här o sen får vi se om jag kommer på något o skriva senare annars blir de inget förän i morgon.. eller någon annan dag.. Får helt enkelt se.. Ska väl stänga av telefonen o bara slänga mig på sängen så man blir helt fri från telefonsamtal o så :P haha skruva av klockan på dörren så ingen kan plinga också kasnke ;) haha nä skoja.. Ja vi får se vad man gör :P Får också se vad kuss svarar på smset men än så länge är de ingen som svarat.. Men men..

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar