söndag, april 19, 2009

Födelsedagsfirande..

Idag vaknade jag vid nio.. Lillan låg fortfarande och sov.. Så jag gick på toaletten o sen in o la mig o titta tv igen.. så somnade jag någon gång där igen men vid halv elva väckte lillan mig då hon stod o pratade en massa.. :P hehe.. Så de blev att jag gick upp med henne o har käkat frukost, tagit fram kläder o så, så hon är fin när vi går iväg till kalas.. Det är Julia, Amanda o Andreas som ska firas.. Så ska vara där klockan 14..

Väntar bara in Jocke o Emma innan vi går ner där o dem skulle komma runt ett, halv två.. Sen blir de traska ner där.. Ska väl gå lite tidigare så Natalia kan få gå lite själv.. :) hihi..

Senare ikväll vet jag inte hur de blir, vi skulle väl kolla på de nya med Filip o Fredrik.. Deras talkshow från USA! :) hehe älsklingen ville se de iaf.. :P

Idag kommer min kära särbo hem :) Ska bli skoj.. Inte för jag vet om vi träffas idag eller om de blir i morgon vi träffas, ja vi får se.. :P

Nu smiter jag igen, blev inte så lång blogg men de kanske kommer mer senare.. Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar