lördag, april 18, 2009

skrattanfall :P

Idag har man vaknat rätt sent.. Först var man uppe med lillan tidigt, men hon somnade igen vid elva så jag somnade med henne i vår säng :) Vi vaknade igen vid halv ett ungefär.. :P så då gick man upp o duscha, sen käka man lite innan ja ringde mormor för att höra om hon skulle handla för jag tänkte hänga med henne då. Så hon gick hit o vi gick ner till Netto o handla de som hon behövde.. :) När vi gick hem igen så fastnade jag med min sko utanför porten o jag föll ner i marken... hahaha, både mormor och Sonny sa: Hur gick de?? Dem va helt stirriga men jag fick värsta skrattanfallet hahaha.. :P måste ha sett riktigt roligt ut :P Sen gick vi hem o fika med glass o kaffe.. Efter de stack vi hem till mormor o fikade lite.. Sen gick jag till Oj för att handla till mig själv.. Så då handlade jag lite till mormor också.. Lite som hon hade glömt på Netto.. Nu har man kommit hem för en liten stund sen.. Jocke o Emma är här för tillfället..

Ska fixa lite käk snart.. :) Blir pommes med snabbiffar :)
Nu smiter jag... Ha de så bra.. Kramisar

I MORGON KOMMER SLYNAN HEM :D:D hihi.. Fick ett mms från henne innan idag :D hihi Älskar dig kuss/slyna :) hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar