fredag, april 17, 2009

Fredag..

Nu har man blevit av med sin spiral.. Ska bara hämta ut pillerna som jag ska käka istället också.. Blir någon form av p-piller så då får jag fan skärpa mig med att ta dem varje dag, att komma ihåg de o så.. hehe.. Men men, ja vi får se vart de leder ;) haha

Igår eller man kanske ska säga idag gick vi hem från kuss vid 1 inatt ;) hehe.. När vi kom in somnade jag o lillan direkt på soffan ;) hehe.. Sen vaknade man rätt så tidigt idag.. Eller ja jag hade ställt klockan på halv åtta men gick inte upp förän 8.. Då vaknade lillan också så de ble fixa till henne o sen slängde jag bara på mig kläder innan jag o lillan begav oss iväg..

Inne där hos BM blev de blodtryck, sen la man sig i den stolen o blev av med spiralen.. :) hehe.. Sen blev de att jag fick recept i handen, sen gick vi ner till kommunhuset o hämtade papper till oss.. Sen raka vägen hem.. Snacka lite me kuss i telefon, då va dem på väg till Helsingborg.. Skulle fixa med banken.. Hem o fixa fram frukost, gick ut med hunden o sen käka jag..

Sen sprang man in till kuss efter en massa samtal till allt o alla.. :P haha
Nu sitter man här i soffan o har nästan precis pratat i telefon med min mormor, hon skulle antagligen ner på detta hållet idag o handla på Netto så jag kanske ska möta henne o följa med henne när hon handlar.. :P hehe..

Ja vi får se vad som händer idag.. Har ju inte min "slyna" hemma :( hehe.. Men men.. Hon kommer igen på SÖNDAG =))) *LÄNGTAR* hehe.. Hoppas dem får en rolig o trevlig helg :) hihi..

Nu smiter jag igen.. Ska se om älskling behöver hjälp eller så, han håller på med sovrummet, blir möblerat :O SÄLLAN!? nej inte riktigt..
ha de bra.. Skriver kanske mer senare..

JAG VILL ÅKA OSLOKRYSSNING ;) haha (födelsedagspresent kanske?? :P) haha..
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar