torsdag, april 16, 2009

Hos kuss..

Ja nu sitter man hos kuss, fast ja de har man ju gjort hela dagen.. Snacka med henne en sväng innan i morse på msn.. Då vi bestämde att jag o lillan skulle komma in här.. Vi käkade frukost, spelade kort, lekte lite med lillan o snacka en massa.. hihi.. Klockan bara sprang iväg o helt plötsligt va klockan åtta :O hehe.. Så då begav jag o lillan oss hemåt eller ja en liten stund efter där någongång.. hehe.. (rörigt??) haha.. Ja de tycker jag med ;)..

Men iaf, hann in o duscha, klä på mig myskläder o sen skulle älsk in till Kuss o Niclas för att snacka med Niclas om något så jag skulle ta över maten sa han.. Ja då ringde telefonen o där stod "Slynan" (kuss) Hon kallar mig "Subba" o hennes gubbe sa "slyna" en gång till henne (ett komiskt tillfälle) hehe.. Så de blev hennes nya smeknamn för min del också ;) hehe.. Men åter tillbaka till telefonsamtalet ;) hehe.. Då va de ju kuss som ringde.. Hihi.. Hon undrade om jag o Natalia skulle vilja umgås lite till med henne.. :) O KLART JAG VILLE DE, SKA JU VARA UTAN MIN ÄLSKADE HEEEELA HELGEN!! haha.. ;) Men jag undrade så klart vad gubbarna hade tänkt göra.. O dem skulle iväg o fixa en sak :O hehe.. OVANLIGT??? ehhh NÄÄÄ!! haha
Men iaf, älsk kom in o hjälpte mig med resesängen o så, så att lillan kan sova om hon nu blir trött hehe.. så ska antagligen käka midda (sen midda) med kuss idag :) hihi.. Jag fick ställa undan middan som är där hemma o sen ble de inte mer med de.. Har nästan precis kommit in här till kuss igen, tog klart med min data :) hihi.. Så man kunde skriva sig lite blogg.. Sen har jag satt upp resesängen o bäddat den så lillan står nu i den o tittar på tv :) hihi...

Nej nu ska jag röka eller käka eller bara snacka med kuss :) hihi.. Hon chekar läget i köket :) hihi... O börjar med potatismosen.. Blir ju potatismos och ungsstekt falukorv :) *mums* FÖRUTOM LÖKEN ;) haha Men de går ju att pela väck :P

Ha de gottis.. Skriver nog inte mer idag men i morgon jävlar då ska jag skriva tror jag.. Förutom att de blir nog ingen blogg på morgonen eftersom jag ska vara hos barnmorskan redan kvart i nio :P hehe
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar