tisdag, april 28, 2009

Hm..

Dagen idag blir bara hemma.. Jag o Johnny snackade innan om vi skulle ta bussen ut till Familia o handla skor men de blir nog inte av, så de blir en hemmadag idag :) Skönt, de kan också behövas.. Ska väl ner på Netto senare o se om dem har någon midda till oss idag annars får man väl ta något från frysen eller så :P Annars har jag väl inte så mycket om min dag i denna bloggen.

En sak jag JÄTTEGÄRNA vill göra, de är att åka Oslobåten med min kära kusin :) Men när de blir får vi allt se, jag skulle helst vilja åka som nästa vecka men de blir nog inget med de.. :( Skulle vara jätteskoj o åka iväg med henne o bara ta de lugnt med henne eller ja, de hade ju blitt syppe o syppe hela tiden typ men jag hade ändå velat åka med henne, vi har aldrig hittat på något så, bara jag o hon. Tror vi båda två skulle behöva det!! :P Komma bort o snacka ut o bara ha skoj tillsammans :P hihi.. ja vi får se när de blir om de blir av.. Hur som så SKA jag åka den :P
haha

Nej nu ska jag inte sitta här o va osocial.. Ska se om man kan göra något vettigt, om de finns något vettigt att göra...
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar