tisdag, april 28, 2009

Storhandla..

Då va man här igen, hinner knappt innanför dörren innan man börjar skriva blogg ;P haha.. Ja de har ju inte hänt så mycket på sistone men idag har jag skrevet flera ggr :P hehe ;) Har precis varit iväg med min kuss sen halv sju o kom hem lite efter åtta antar jag att klockan var.. Har varit iväg o tankat, vilket tog en evighet o sen va vi på lidl en snabb runda o sen for vi iväg till Oj och handla där... ja de va satan vad jag kan handla när de väl gäller haha.. :P Men de är tur så slipper man va orolig för att man inte ska ha mat i slutet av månaden.. Men men, vi fick storhandlat iaf.. Har haft lite känning av tandvärk idag men inget så jag mått dåligt av de, men nu när jag kom hem så kom de som en vind, så hade jätteont.. gick in o borstade tänderna o så, sen tog jag mig en pilla o nu känns de som om den är på väg bort igen :) riktigt skönt.. :) Maten är igång så nu väntar man bara på att de ska bli klart sen blir de kanske umgås med kuss om hon vill o om de går bra för gubben min att jag går in där ;) hehe

Nej nu vill min kuss att jag ska spana in hennes blogg så de får jag väl göra ;) hihi..
Puss & kram.. Skriver kanske mer senare annars blir de i morgon :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar