torsdag, april 30, 2009

Valborg.. :)

Ja idag är de valborg.. de jag kommer ihåg från Valborg är att för två år sen va första gången jag festade med min gumma MARIA :D hihi.. Vi hade skitskoj :D hihi.. Vi va en massa hemma hos Sandra o Andreas.. Det va jag, älskling, Maria, Sonny, Yazze, Padde, Sandra, Andreas :) hehe.. O fy va skoj man hade :P haha.. den valborgen lurade Andreas o Johnny Padde hahaa, dem hällde mer sprit än väntat i hans glas så till slut va han så full så han knappt hitta hem så Andreas o Johnny fick följa dem :) haha Men jag hade en helt underbar Valborg.. Förra året vet jag inte vad vi gjorde, vet att vi hade fått vår underbara flicka då.. hehe :) Minnet är kort :P

Denna valborg kommer bli ännu en lyckad dag för jag ska umgås med min BÄSTA vän Linda o sen kommer de finnas en massa andra vänner där :) Ska bli så roligt :) Det är ju även min kusin Maria fyller 35 år.. Sen finns de en barndomsvän till mig som blir 22 år idag också :) Grattis till er två :)

Nej nu har jag blevit avbröten med min blogg massa massa gånger så nu ska jag smita igen.. Ska nog snart ner i tvätten med min kusin ;P hehe.. Senare ska vi iväg o handla lite sen hem o fixa till oss innan de bär av till Maria :) hihi.. Hoppas vi får en rolig kväll o att du Maria får en underbar födelsedag :)

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar