fredag, maj 01, 2009

Valborgskvällen :)

Igår va jag först iväg me kuss o handla lite o så.. Sen hem o käkade midda, in i duschen, sen blev de att man sminka sig o så gick man in till kuss o fixa med Marias paket :) sen stack vi ut till festen o började pimpla direkt typ :O hehe.. Hade jättetrevligt igår, det blev massa snack, dans o roligt hade vi =) När vi kom hem så gick jag me kuss o Niclas in till dem o tog någon snaps o sen ble de att Niclas följde mig hem o sen rätt in i sängen o jag somnade jättefort.. :P hehe.. Tack så jättemycket för en riktigt rolig kväll allihopa..
Idag vaknade man vid elvatiden.. :) Har varit nere på Netto o så o handlat till kalaset i morgon ;) hehe

Nej nu ska jag försöka leka lite med min stumpa eller se om hon vill sova o sen ska jag nog sitta lite i solen eller något.. ta de lugnt.. Får se om kuss har lust o spela lite kort eller något ute i solen eller hur de blir... hehe..

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar