torsdag, april 09, 2009

Kuss på midda :)

Dagen kan ju knappast bli bättre, har varit nere hos mamma o lämnat allt sen träffade man sin FAVORIT!! =) hihi, sen efter de har man umgåts med henne, HELT UNDERBART!! =) sen blev de att jag gick hem för att fixa med midda men de tog inte lång tid innan kuss skickade sms att jag skulle komma ut, då fråga hon om vi hade så hon kunde äta här, så slapp hon göra mat till sig själv.. Gubben skulle ha mat inatt när han kom hem :) hihi.. Så klart hade vi de eller ja hon tog med sig egna kroketer och köttfärs :P hehe.. Sen ikväll blir de UMGÅS ME KUSS =) hehe..

Detta är så skojsigt.. :) hahaha näää nu börjar jag bli jobbig tycker jag själv.. :P haha..

Nej nu ska jag snacka lite med kuss, hon sitter mitt över mig och skriver blogg eller något annat, hon skriver en massa iaf =) hehe.. Så idag blir de kroketter (??) och snabbbiffar till midda :) Med beasås :) hihi..

NU smiter jag .. Kommer kanske in lite foto ikväll :) hihi..
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Japp ska oxå lägga in litta foton i kväll tänkte jag hihi .. puss o kram din "SÄRBO"

    SvaraRadera