torsdag, april 09, 2009

Jiiiippiiie :)

Nu är ÄNTLIGEN min lilla favoritsnuttis hemma :) hihi
Gick o mötte henne innan när jag varit en sväng hos mamma, så gick vi hem o snacka lite, sen ner på Netto o sen stod vi här utanför o snacka lite innan vi bestämde oss för att jag skulle komma hit in till henne så jag hämtade bara min data, gick på dass, byta blöja på lillan o sen gick vi in här :) hihi.. Så nu sitter vi här o skriver varsen blogg.. hihi..

=))) Jag är SÅÅÅ GLAAAAD!! Min kusin är himma igen :) Får se om jag hänger med henne inatt eller vad jag gör.. :) hihi.. I morgon ska man ju hjälpa fader min att flytta :) Han blir ju Östra Ljungbybo nu.. :) hihi.. Så de är vad som ska ske i morgon :P Sen ska man väl hem o fixa där hemma. :P

Nej nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer..

Eller jo, min dotter är ENORMT rädd för Connie, (kuss Lillis gubbe) Trodde först att de bara va något som hon va en gång, för hon va jätterädd för honom i Tisdags.. Så när han kom idag när jag satt nere hos mamma så trodde varken jag, mamma eller connie att hon skulle bli rädd men sen när hon tittade på honom så börja hon skrika o blev ledsen så Mikaela (Natalias moster) tog Natalia och gick o titta tv med henne.. Fick ju bli de eftersom hon va rädd för henne.. Det måste va riktigt jobbigt att vara så rädd för något men nu vet man ju de.. Får bara hoppas att hon inte blir så rädd för Niclas (lillas gubbe) för då får man försöka göra något åt de eftersom jag umgås så pass mycket med dem :) hihi..

Nej nu ska jag avsluta detta blogginlägg för kuss trodde jag hade skrevet färdigt.. :P
Hihi.. Kramisar

1 kommentar:

  1. hihi jag vet att du saknat mig haha.. du är nästan som jag när jag är utan min man.. hahahahaha fast han typ åkt kvällen innan så saknar jag han dagen efter :P har sagt de förut o säger de igen.. du är min "särbo" hahahahahaha.. Älskar dig oxå gumman puss o kram och tack för att du kom o mötte mig idag =) kram kram laaaaaaaaaav joooooooo

    SvaraRadera