torsdag, april 09, 2009

Skärtorsdag!

Ja idag är de skärtorsdag, så idag ska man måla lillan :) hihi, vi ska väl gå ner till mamma en sväng, måste ju gå dit med grejor så dem finns där i morgon när vi går ner o lämnar lillan :) hihi.. Så får vi se vad som händer resten av dagen, kanske käka middag med mamma idag!? ja vi får helt o hållet se vad som händer.. :P

Igår ble de inga fler inlägg efter jag skrevet om bakningen, de va tänkt att jag skulle skriva fler men sen kom min pappa, Eva o Markus på fika, sen va de middag som stod på schemat.. O sen vid åtta tror jag klockan va somnade jag o lillan i sängen, vaknade igen vid nio o då la vi henne i sin säng, sen blev de att jag gick in o la mig o tittade på tv.. :P Så somnade jag lite senare..

Men men, det är sånt som händer, vi får se vad denna dagen har att erbjuda :P hihi

Ha de så bra kramisar

1 kommentar:

  1. jaså, du är nyfiken=P

    jo, först o främst ska du kunna göra en vit sås.. kan du inte göra den, så fråga Niclas, han kan tydligen -har jag förstått det som.. Sen ska du koka ägg -hårdkokt. och koka potatis... sen ska du lägga potatisen och de helkokta äggen i såsen=) Klart att servera^^ Alternativt kan man dela äggen innan de läggs i såsen (-rör om sakta så att de inte går i sönder!) och servera potatisen vid sidan om.... kram

    SvaraRadera