onsdag, april 08, 2009

Bakning..

Nu har man varit duktig.. :)

Broder ville ha kladdkaka så tyckte jag att de lät gott.. Snacka med Sandra en sväng o då sa hon att hon gjort kladdmuffins.. hihi, fast hon hade glömt dem i ugnen ;) hehe.. Men de är ju sånt som händer när man har barn som springer runder o kräver ens uppmärksamhet ;) Men men, då tänkte jag att jag skulle testa göra kladdkaka i mina formar (aluminium/bullformar) så de gjorde jag, första gången jag gjorde de ble de icke bra.. men de va nog bara för jag hade fyllt dem till max, men andra smeten blev bättre då jag fyllde halva formarna.. :)



Detta är innan dem fått lite florsocker på sig :) hehe
Här står dem i kylen o väntar på att hoppa in i munnen på en. ;)
Senare idag så kommer min pappa & Eva ner o fikar :) Ska bjuda på dem GODA kakorna :) hehe
Sen ska jag också träffa min FAVORIT(snutte) LINDA!! hihi.. Saknat henne massor, hon ska inom hem innan hon ska iväg igen :P hehe.. Ja vi får la se hur de blir.. :P

Nej nu ska jag smita igen.. Ha de gottis
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar