onsdag, april 08, 2009

Onsdag

Ja nu är de ny dag, inatt somnade jag typ direkt efter mitt inlägg.. hehe, eller en stund efter för jag renbäddade sängen också först, men sen när jag kröp ner i sängen så tog de inte lång tid förän jag va i djup sömn. hehe
Idag vaknade jag o lillan vid halv tio ungefär, sen ble de att vi mös lite, byta blöja, tog på myskläder o sen gick vi upp :) hihi, så när vi kom upp satt Sonny där o spela :O Vilket är ovanligt, han brukar sova vid denna tiden o fram mot 14-16 typ.

Men jaja, just nu sitter jag här o försöker få i lillan sin frukost men hon vill nog inte ha mer.. Har ungefär ätit halva tallriken med kalaspuffar men de andra vill hon nog inte ha så blir att jag får sätta undan de.. Tänkte även att jag skulle baka idag, men vi får se hur de blir med de.. Jag hade tänkt gå ner till mamma med en kaka men sen vet jag inte, kanske stannar hemma hela dagen, men om de skulle va att man går ner där så blir de nog att Sonny får gå hem igen.. Eller jag vet inte, de beror också på, om jag ska med lilla något, för isf kan ju Sonny lika bra stanna här o hjälpa johnny me natalia om de behövs.. ;) hehe..
Sen får vi se om de blir idag, i morgon eller när de blir som vi ska ner till mamma o lämna resesängen, blev ju lite ändringar, frågade kuss om hon hellre ville umgås med sin gubbe nu när hon har chansen, för isf gick de bra för mamma har sagt att hon kan ta Natalia på Fredag om de skulle vara något, och de ville ju kuss :) hihi, så prata med mamma igårkväll o de gick bra att hon tog Natalia, så vi ska ju ner där o lämna resesäng o själva lillan!! =)

Nej nu ska jag snacka lite med broder... Men vi hörs senare, hoppas kuss kommer in på msn snart :P hihi.. Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar