tisdag, april 21, 2009

Ledsen!! :(

Detta inlägg är tillägnat en speciell person!! Tänker inte skriva vem men DU vet vem DU är!!

Jag förstår inte varför du inte kan tro på alla människor runt omkring dig som verkligen finns där för dig, som verkligen vill dig de BÄSTA i livet o som verkligen bryr sig om dig!! Jag är en av de som verkligen ÄLSKAR dig, som vill de bästa för dig, som finns här dag och natt! Jag kan inte förklara hur mycket du betyder för mig.. Hade de hänt dig något så vet jag inte vad jag hade gjort.. Du är en del av mig!! En del som ALDRIG kommer försvinna!! En del av mig som kommer betyda jättemycket ALLTID!! Jag vill ha dig kvar hos mig, så snälla, LÄMNA MIG INTE!! Du måste stanna kvar. Även om du säger att du hade tänkt stanna kvar, du hade inte tänkt försvinna men de va droppen för mig. Jag grät nästan hela dagen, jag kände mig HJÄLPLÖS! Jag kan inte ens förklara hur jag kände mig riktigt, alltså de va helt o hållet helt dött inom mig.. När jag såg dig där vid dörren, de va så hemskt! Men jag vill att du ska veta att jag VERKLIGEN finns här för dig, Du vet om att du kan prata med mig om ALLT o då menar jag ALLT!! Jag trodde att du skulle försvinna den gången o jag vill ALDRIG igen uppleva den stunden i mitt liv!! Jag hoppas du förstår hur många som tycker om/älskar dig, som aldrig skulle vilja dig illa eller något. Har du problem med någon/något så är de bara att komma till mig eller någon annan som står dig nära! Jag hoppas du förstår de!! För jag vill inte att du ska känna dig ensam eller övergiven eller vad du nu känner, de måste ju vara något som har hänt eftersom du gjorde som du gjorde!! Jag har inte kunnat sluta tänka på varför du skulle vilja försvinna, vad är de som får dig att vilja, VARFÖR?????

Jag älskar dig, du är en del av mig så SNÄLLA SNÄLLA, LÄMNA ALDRIG OSS SOM ÄLSKAR DIG SÅ SOM VI GÖR!!!

Jag skulle kunna sitta här o skriva om de hela tiden men det hade varit att jag tjatar samma sak om och om igen!! Jag vet inte hur jag ska göra för att få dig att förstå att du VERKLIGEN betyder massa för mig. Vi har så mycket minnen tillsammans, du har ALLTID varit så glad o rolig, men sen vänder de på 5 sekunder, men så har vi alla haft de någon gång i vårt liv! Men bara för att de finns dem stunder de går lite sämre än vad man vill ha de så betyder de INTE att man behöver avsluta de man har!?

Nu forsar tårarna på kinden, de är så hemskt, jag vet inte hur jag ska förklara!! Hade jag kunnat så hade jag gett dig ALLT i världen som du velat ha. Men nu har jag inte den makten eller den ekonomin. Jag vill bara att du ska förstå hur mycket du betyder för alla runtomkring dig!! Jag hoppas att du går in och läser detta.. Jag ÄLSKAR dig!! GLÖM ALDRIG DET!!

Puss o Kram
Från

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar