torsdag, april 23, 2009

Lite allt möjligt

Jag skrev inget inlägg igår men de va för jag va hos min kuss typ hela dagen, först va hon här på morgonen så diskade jag o lite så.. sen gick vi in till henne o där snacka vi lite, klippte gräset, spela kort o bara hade trevligt :) hehe.. Senare kom älsk, sonny o natalia in o snacka med niclas lite.. så jag o linda fortsatte med vårt, sen ble de en sväng inom Oj och byn.. när jag kom hem så duschade jag lillan o sen somnade hon så jag o lilla gick ut med hundarna o sen in till henne o umgicks :) hehe.. Sen ut me hundarna igen när de va idioter som höll på att köra bil på cykelgången.. :O så vi skulle ut o spana tänkte vi :P haha..

Idag fick man sova lite längre, älsk tog Natalia i morse, de blev att jag sov fram till kvart i tio typ.. när man vaknade så kunde jag inte somna om fast jag är skittrött.. :P men då fick man gå upp istället.. Snackar just nu med kuss o Yazze på msn.. :) Trevligt trevligt.. :)
Träffade även Yazze igår :) Va riktigt skojsigt.. :) Snacka lite, jag, Yazze o Linda :)

Nej nu ska jag göra annat, får se om jag uppdaterar sen så ni vet vad som har hänt idag :P haha
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar