fredag, april 24, 2009

Arbetsintervju..

Hej Hoppsan!!
Gårdagen va helt underbar, umgicks me min kusin Linda :) Sen när vi umgåts ett tag så gick jag hem om jag inte minns fel :O hehe.. :P Sen skickade jag några sms med Yazze :) Så vi bestämde att hon skulle komma hit o umgås lite :) Spela kort, käka midda, dricka kaffe o bara babbla en massa så de gjorde hon.. Hon kom väl runt halv åtta på kvällen :) Tiden gick riktigt fort när vi spela kort som de brukar göra för mig o Kuss :P haha Men men, när vi spelat några runder o käkat o allt sånt, ja då kom kuss utanför så snacka lite med henne genom rutan för hon hade Ozzy med sig o hade precis gått en sväng med honom :P hehe.. Så vi snacka lite o sen gick hon hem :) Sen snacka jag o Yazze lite till, Johnny tog en titt på hennes dator o fixa o dona med de hon hade problem med :P Sen när hon skulle köra så sa jag "Du, tänkte fall jag kunde sova hos er så slipper du köra hit i morgonbitti?" hehe.. så sa hon att de gick bra så vi snacka med Johnny om de o de gick bra för honom med! Så vi begav oss ut till Klippan o sen kom hon på att hon skulle hämta Mårdan också :P haha.. Så vi körde ut mot Östra Ljungby.. :) hihi där byta vi chafför :P O jag kan säga: DET MÄRKTES! haha.. körde till Klippan o sen till Kvidige o tanka sen in till Helsingborg!! :P sen hemåt igen.. När vi kom hem va klockan tjugo över 2 :P hehe så vi snacka lite sen ble de soffläge för min del. Yazze o Mårdan gick in o la sig.. Jag tittade färdigt på Law & Order :P sen somnade jag o när klockan blev sex så vaknade antagligen Yazze o Mårdan.. :P Yazze skulle ju köra Mårdan till jobbet... Så när klockan ble runt halv åtta i morse väckte gumman mig :) hihi.. Hon hade tatt kort på mig när jag sov :P hahaha.. Hon tyckte jag hade riktigt skön stil.. Jag låg på rygg o med ena armen under huvudet o sen ena benet uppe på ryggstödet hahaha :P Sen fixa vi till oss, duscha, drack kaffe, sminka oss osv. :P Ni vet, tjejgöra ;) haha

Sen for vi iväg o jag va på arbetsintervju :) hihi.. riktigt trevligt ställe de där.. Hon som va med när jag intervjuades (vi va två st) hon va riktigt trevlig.. Vi snackade lite innan vi kom in där inne där inne =)

Sen umgicks jag mer med gumman, hem till henne o kolla lite, käka lite, sen ble de att vi körde o hämta Martin i Nyvång :) hihi.. Sen hem hit och spelade lite kort.. Sen när dem körde träffade jag kuss där ute o gick med henne en sväng med Ozzy.. Så snacka vi lite till som vanligt här utanför.. Där efter gick jag in o satte mig typ här vid datan.. Nu sitter man här o känner sig deppig som fan.. :( Vet inte varför. men som sagt, alla har väl dem dagarna.. Vi får se vart de leder, jag hoppas de går över annars går jag in o lägger mig i sängen.. Pallar inte sitta uppe o försöka va trevlig om man inte känner sig riktigt glad..

Nej nu smiter jag.. ska kolla va kuss skriver på msn.. Älskar min vänner!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar