lördag, april 25, 2009

Soligt o varmt :D

De finns ju inget skönare än vakna när de är soligt och varmt :) Fast när jag vaknade så trodde jag dock att de va molnigt ute.. men de va de inte.. Jag har svart rullgardin så jag såg ju inte ut men de brukar lysa i kanterna av den när de är sol ute men de gjorde det inte så jag va helt hundra på att de va molnigt men nej de va de absolut inte.. :P hehe.. När jag kom upp satte jag in tekakor i ugnen så nu väntar jag bara på att dem ska bli klara så ska jag o lillan äta lite=) sen vet jag inte vad som händer idag.. får se vad man känner för o göra eller om de kommer något som händer :P haha Lite rörigt prat :P haha.. Näää men jag kan inte sitta här o skriva vad som ska hända för de vet jag inte o bestämmer jag mig för att göra något så blir de alltid något annat men jag vet att de hade varit skoj o spela kort ;) haha.. Nä jag vet inte alls vad som händer.. vi får se helt enkelt :P

Nej nu ska jag snacka med min kuss på datan :)
Puss & Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar