söndag, april 26, 2009

Go Förmidda! :P

Gårdagen blev inte att jag spelade kort, eller jo vid kvart i elva på kvällen :P hehe.. Men när jag skrevet i min blogg o så, då snacka ja me kuss i fem min typ.. sen skulle hon iväg me sin gubbe.. :) Så jag tog på Natalia kläder o begav mig ut i de fina vädret :D Vi gick hem till min mamma så där satt vi o snacka i trädgården.. Va nog inte längre än en timme men jag kan säga att jag fick fääärg.. Eller ja nu är de ju rött och de är bara på halva sidan av kroppen så nu har man typ en brun arm o en lite halvbrun :P haha.. Sen gick jag hem o diska o damma o allt sådant.. när jag skulle dammsuga så ringde kuss :P Hon undra om vi ville grilla me dom o klart ville vi de.. sen kom dem efter ett tag.. då hade vi tatt hit deras grill o rengjort galler o så=) sen satt vi där ute ett bra tag.. när vi kom in så fick hundarna busa =P satt här inne till typ halv elva, sen in till kuss o spela kort.. vid 12 sluta vi spela o gick kvällsrundan me hundarna sen gick ja in o duscha.. somnade direkt när jag la mig ner.. hehe o nu vaknade man för lite mer än en timme sen..

nä nu e jag trött i fingrarna., har fått skriva denna bloggen med en hand då min dotter är rätt så trött o vill sitta här hos mig o bli kliad på ryggen..

skriver kanske mer sen..
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar