söndag, april 26, 2009

Söndagen snart slut..

Idag har jag varit med kuss o Niclas medans dem handlade :P och sen har jag umgåts med kuss hemma hos henne :) hihi.. Gubbarna stack iväg när vi kom hem från handlandet så jag o kuss städa o sen satte vi oss o spela kort :) hihi snacka o röka o allt sånt skit som vi brukar göra :P haha

När gubbarna kom hem så ble de att Niclas började på Landgång :P tror de hette så :) Det va riktigt gott.. Jag o Linda satt i köket o käka med lillan medans grabbarna satt i storarummet :P haha.. Men de gick de också :) De va riktigt gott.. Käkade upp hela min bit :O hehe.. De gjorde kuss också o gubbarna käka ungefär halva :O hehe.. Brukar ju vara tvärtom.. Alltså att killar är stora i maten men tjejer tar de lilla dem kan :P haha.. Nä jag vet inte.. Sen har jag spelat kort med kuss o varit iväg o handlat lite till eftersom hon inte fick handla ciggaretter på Maxi i Helsingborg :O Riktigt retligt o eftersom de va till "henne" så fick inte Niclas handla de heller :S Dem är fan skumma dem där :P Men men hon fick de fixat iaf :) hihi

nej nu skriker lillan o kuss skriver på msn :P hihi.. Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar