tisdag, april 28, 2009

Telefonförsäljare!!

Alltså får dem ringa vilken tid som helst på hemtelefonen.. Dem ringde lite efter åtta, så jag sprang upp och svara men sa då att jag inte var intresserad o när jag kommer in i sovrummet igen för att lägga mig så hade lillan vaknat, så då kunde man inte sova mer.. Jag blir så irriterad, visst nu har man kommit upp i tid men ändå, lillan va nog rätt så trött men hon vill ju inte somna om så jag låter henne springa runder o leka. Så snart ska man plocka fram lite frukost tror jag, till mig själv alltså, jag kan inte äta direkt på morgonen men Natalia kan så hon har redan fått lite frukost :) Om hon vill så får hon frukost när jag dukar fram också :) hehe.. Ja vi får se, tänkte bjuda in kuss på frukost men jag vet inte om hon vill eller så. Men de är bara att se vad som händer!! Får se om jag springer ner på Netto också. Skulle väldigt gärna vilja ha mig några energidrickor. Men jag får se, vi snacka om att jag skulle sluta handla så många men en kanske man kan ta :O hehe;) Snacka om beroende :P

Annars vet jag inte vad som händer denna dag, jag kommer nog inte göra så speciellt mycket, blir väl diska, damma, dammsuga o sånt vanligt men mer än de gör jag inte ;) haha.. Ska även ner i källaren o sätta upp tvätttid. Förstår inte varför alla ska ta dem bra tiderna hela tiden, men de är kanske bra tider för dem också. ;) haha

Om ni vill veta så kan jag berätta lite om min kväll igår med min älskling.. :)
Han gick ut i köket o diskade undan o sen fixade han mat, det blev vårrullar, ris, beasås, majs och gurka :) Han la upp det jättefint, tyvärr tänkte jag inte på att fotografera de :( Fick även cider att dricka till maten :) När jag käkat upp så gick jag o röka, så tog han fram kaka (daimtårta) med grädde och sen kom de chips, dippa och kexchoklad plus kaffe :O men jag orkade bara några chips me dippa o lite kexchoklad.. Sen fortsatte vi kolla på filmen, när halva filmen hade gått så va både jag och älskling jättetrötta så vi gick in o la oss.. Han tittade på något på min data sen somnade han också. För jag somnade då först som vanligt ;) haha, somnar nästan innan jag har lagt mig på kudden.. haha

Nej nu ska jag gå härifrån, ska fixa lite i hemmet eller något :O
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar