måndag, april 27, 2009

Sleten..

Idag fick jag sova :) skönt va de, steg väl upp vid halv elva tror jag klockan var. Sen har jag betalt räkningar, handlat, o handlat o handlat :P haha.. Nä inte riktigt men de är väl ungefär så. Älskling ska fixa god midda till oss idag, så blir de väl mys med film o gottis sen :) hihi. Han står nu i köket o ska snart börja på maten, han säger att han ska fira mig idag då jag fyller år på lördag :) hihi 22 år blir man då :P Usch, de börjar gå uppåt ;) haha..

nej jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva här.. Har inte så mycket att skriva men de blev ett litet inlägg..
Kram

1 kommentar:

  1. tror de blir tidig sänggång för min del idag.. tänkte snart gå in o glo på teve eller nåt..

    hihi så hörs vi inte innan hörs vi i morron .. fast nu hörs vi på msn så klart hihi

    puss o kram

    SvaraRadera