tisdag, maj 26, 2009

4 stycken :)

Så då va man uppe tidigt idag, i går kväll åkte jag med Linda ner till Shell så hon kunde få handla cigg.. :) hihi.. Snacka om att vara ute i sista sekunden ;) Haha tror klockan va kvart i tolv när vi va där nere. Sen hem o tittade på dh sen ble de csi :) Men så klart somnade jag i Linda o Niclas fåtölj :P haha, seg som man va. Men vaknade med ett ryck då Linda kastade en kudde på mig haha ;) Sen in o somnade typ lika fort i sängen, trodde faktiskt att jag skulle piggna till när jag väl kommit hem men icke ;) Så sov man fram till halv åtta i morse.. Sen va de dags för blöjbyte, ta på kläder o allt sådant.. :) Måste vädra lite också :P Haha, o passa på att ta den lilla disk man har idag :P hihi..


Jag måste ju berätta, igår eftermidda/kväll fick min lilla Miz fyra stycken små små bebisar :) hihi.. Awww dem är så söta.. :) Två stycken lite spräckliga och sen finns de två svarta säger jag men älskling säger att dem faktiskt är randiga om man tittar noga på dem.. Men de får ju tiden visa.. :P Slänger in nån bild på dem här nedan :)

Miz myser med alla fyra :) Plus en bild på alla fyra utan mamman ;)

Detta måste va första bebisen och andra bilden är Miz som inte har fått bebisarna än utan mest bäddar till sig i vår garderob :P haha


Jaha, de va de, nu slipper man vara orolig att hon ska klura ut de själv om man inte är hemma eller något i den stilen, riktigt skönt att de gick bra till.. Innan när jag satt på toaletten så kom Miz o hon skulle mysa jättemycket men då räckte de bebisarna sa ett litet gny (eller vad man säger) så va hon tillbaka i lådan ;) hihi..
Får hoppas att de blir fint väder idag, de kan faktiskt behövas :) Inte för de va så dåligt väder igår men kan va skönt med solsken ett tag nu :) hehe..

Jaha, Måndag börjar man jobba, ja då bär de av mot Klippan :) hehe..
Nu smiter jag, ska ta mina bullar i ugnen o sen käka god frukost med lillan :)
Kramisar



3 kommentarer:

  1. Va söta!! Blir det en till oss tror du? =) *kram*

    SvaraRadera
  2. Ja de hoppas jag, får se fall de är någon som ångrat sig.. Ska höra med en tjejkompis idag fall dem skulle ha två eller vad dem ville ha.. Men hur som så ska vi själva behålla en hane.. :) hehe.. Men jag hör av mig så fort jag vet :)

    SvaraRadera