måndag, maj 25, 2009

Chipsoman ;)

Visste inte riktigt hur jag skulle skriva min rubrik/titel, kalla det vad ni vill ;) hehe.. Men de är så att vid exakt denna tidpunkten sitter min underbara dotter o trycker i sig chips.. Fast hon åt riktigt bra till frukost så ville hon ha chips o klart får min lilla prinsessa det :) Så hon sitter här på golvet sidanom mig o trycker in chips efter chips hehe.. Då tycker man nog de är svinigt gott :) hehe..

Jag har ju då inte skrevet på några dagar som ni kanske har märkt men de är ju så, man kommer in i perioder då man tycker de är roligt att skriva, sen kommer man in i andra perioder som man tycker de är roligt med något annat.. Varför jag inte har skrevet så mycket förra veckan, det är för jag har städat, städat o städat o sen har jag umgåts med min dotter, sen i fredags var jag ute i bjuv o hjälpte kuss Lillis, sen i lördags städa jag bara o sen tog jag de lugnt.. gick in en sväng till kuss o spelade GH på kvällen :) hihi.. Sen igår hade jag en dag då jag städa, lekte med lillan o så.. Sen träffade jag kuss några gånger ;) haha. :) sen på kvällen gick jag in till henne o kollade på GH :) Alltid lika trevligt, o jag blir alltid lika nojjig när jag ska gå hem ;) haha..

O i morse började dem borra i den lägenheten igen!! Klockan va inte ens halv åtta när jag vaknade av borrandet, så jag tycker synd om min kusin då de typ är precis ovanför henne.. Men men, vad ska man göra.. När Natalia vaknade så gick jag upp o gjorde välling till henne.. I vanlig tur gick jag bara upp i underkläder för jag tror inte man ser in här inne (blond??) haha.. Sen såg jag att de stod en bil här utanför så jag ställde mig en bit från rutan o där stod de en karl o glodde rakt in :O AJDÅ!!! haha.. men men, man får väl bjuda på sig själv ibland.. Hahaha.. Nej jag vet inte..

På tal om borra, nu började dem igen så nu får jag ta min dotter, hon är lite rädd när de låter...
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar