onsdag, maj 20, 2009

Ytterliggare

en dag utan att Miz bebisar har hittat ut.. Det börjar bli långtråkigt.. :P haha

Idag lämnade vi henne hemma medans vi gick till mamma o snacka lite och sen lånade jag mammas moppe och körde hem o hämta plånboken, sen körde jag o lämna papper i byn sen hem till mamma igen o sen stack jag o älsk iväg o handla lite, sen hem o fikade.. Nu har man suttit här vid datan ett tag, finns inget o göra.. vill egentligen till Bjuv o hjälpa Lillis i lgh.. Men älskling vill att jag stannar hemma o umgås med familjen så de får man väl göra.. Men jag vill hitta på något men de finns ju inget o göra :O Natalia ligger på golvet o tittar på tv, johnny pratar i telefon.. Jag sitter här o skriver blogg :P haha..

Nej nu ska jag se om de finns något o göra... Är rätt seg men vill göra något så man blir pigg igen.. Kanske ta mig ett glas dricka ;) hehe
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar