tisdag, maj 19, 2009

När ska de ske??

Ja då sitter man här o skriver ett litet inlägg..
Här nedan ser ni min katt som ska ha bebisar vilken dag som, om vi har räknat rätt så är hon på dag 63. Katter gå 63 plus, minus fyra dagar. Så om vi räknat rätt så kommer bebisarna vilken dag som :) Åhh jag är så glad, men tycker ändå klart synd om lilla Miz, behöva göra detta.. men de är tur att hon har Matte vid sin sida nu för förra gången stack hon ju o födde bebisarna o sen kom hon hem.. Men de va tur jag känner igen min egen katt för de satt skyltar på Oj och Netto o så, så jag ringde direkt o sa att min katt va höggravid när hon stack o jag hade inte sett henne sen den dagen hon stack.. Då förstod han att de va min kise för de stod ju inget om några kattungar eller något, han sa heller ingenting.. :) Så sa han till mig: Ja, vi har mamman och 5 småttingar här uppe :) Awww.. Så jag fick komma upp direkt och titta på katterna :) hihi



Nog om det, nu ligger min katt här sidanom mig, hon är lugnet själv, fast emellanåt har hon ju ryck.. Men ändå vill hon mest sova, eller mysa.. Klappa får man gäääärna göra.. :) hehe..

Nej nu ska jag se hur de går för maten här, sen ska jag ut o röka lite o sen mysa ytterligare med min katt :)
Ha en underbar dag.. För de ska jag ha ;) haha
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar