söndag, maj 17, 2009

Öppningsskedet..

Ja nu är nog min katt inne i öppningsskedet eller vad det heter ;) hehe.. Hon virrar rundor och har sig. Hon är väldigt mysig, hon mjauar titt som tätt och hon spinner något enormt mycket.. :) Så nu är de nog snart dags för bebisar.. Har även pratat med min lillasyster så hon kan komma hit o vara här fall Natalia inte vill leka eller så, så finns hennes moster här till räddning om jag nu måste sitta med Miz :) Jag blir även störd här vid datan, Miz kommer och försöker kela med mig.. så nu får jag försöka mysa lite med henne.. Får passa på nu för Natalia sover och Emmie kommer nu snart..

Får se om min kuss också kommer in sen o är med när de är dags men jag ska nog vänta o säga till henne tills första är ute eller något för jag känner mig så enormt dum när jag säger "det är på g nu" och sen någon dag senare "det är på g nu" MOhaha.. Ja de är så de kan vara.. Hon har falsklarmat något extremt hehe.. Men de gör inget, så länge hon visar att de är på gång.. Och de har hon ju gjort för de har ju varit på gång nu ett tag.. och de är fortfarande på gång ;) hehe..

nej nu smiter jag annars fastnar jag bara här.. :P haha..
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar