fredag, maj 29, 2009

Då va de fredag kväll och jag ligger på soffan o bara degar mig, har haft typ full rulle hela dagen, plus lite problem med magen o så!! Usch de är lite jobbigt, men nu har jag lite egen tid. Jag ligger här med min laptop och skriver blogg, tittar tv o dricker Coca Cola Light :) hehe Så denna dagen är typ slut för min del..

Denna dagen började med att jag vaknade vid halv åtta ungefär då min broder ringde hit.. Älskling hade redan gått hemifrån! Så jag snacka lite med honom o sen gick jag o lillan upp o käka lite frukost. Efter en stund kom Johnny hem igen, då plockade han fram macka, gjorde kaffe o allt sådant medans jag låg kvar på soffan o vägra flytta mig! haha. Men till slut gjorde jag o jag försökte trycka i mig en macka o de gick väl hyfsat. Sen när klockan blev runt halv elva så började jag städa lite, damma, dammsuga o så. Lite efter elva kom Eva, min pappas fru o drack kaffe, vi kikade även lite på kattungarna :) Sen blev de att hon begav sig runt halv ett, kvart i ett.. Så jag o Sonny fulade oss med kameran medans johnny snackade med sin syster i telefon :) När han va klar så begav vi oss ner till Oj så man kunde handla ciggaretter och sen blev de ner till Sandra o lämnade en väckarklocka/lampa :P haha. När vi tagit ett bloss där utanför o snackat lite så begav vi oss till mamma, där jag satt där nere o snacka med Johan o Robin ett tag, Johnny o Sonny fixade med Hampus dator. Mamma kom lite efter halv fem o då fick jag låna kläder av henne så hon kunde tvätta mitt, eftersom de inte finns någon tvättid här förän måndag o jag började jobba på måndag så de känns inte så lovande ;) hehe. Men iaf, vi gick hem runt fem tror jag. Så fort vi kom innanför dörren började älskling med maten, jag o Natalia lekte en massa :) Har busar, filmat, tatt kort på oss.. :) hehe..

Sen käkade vi, sen blev de att Natalia somnade runt åtta tror jag klockan blev :) Så hon sover gott nu om hon inte tittar på Nicke :P Var där inne för en stund sen o titta till henne men då ville hon ha välling så hon fick de o vi satte då igång Nicke Nyfiken :) hehe

Annars händer de inte så mycket mer idag, jag ska fortsätta titta på tvn o sen blir de nog sängläge om jag inte stannar här i soffan, ska väl ta mig en ciggarett också :P hehe..

Nu smiter jag igen ;) Men ni får ha en underbar o trevlig helg..
Skriver kanske mer under helgen o ska lägga inte lite bilder också tänkte jag ;) Kommer en bild på mig o lillan här nedanför :) Från idag ;)


Mamma vill ha puss från sin underbara dotter :)


Detta tycker jag är en riktigt härlig bild, Natalia ler så mycket o en glad mamma :)


Puss puss, mamma älskar dig Natalia :) Du är hela mitt hjärta <3

Ja det va allt.. Over and Out
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar