fredag, juni 05, 2009

1 vecka utan bloggande!!

Ja nu tänkte jag att jag måste gå in här o skriva några rader då det är en vecka sen jag skrev ett inlägg här ;) hehe..

Denna veckan har inte varit så mycket gjort.. Eller ja de beror på hur man ser de, började ju i måndags då jag åkte till jobb som planerat.. Va där några timmar sen börja jag känna yrsel, illamående, skakig i kroppen, huvudvärk.. Provade ta panodil men de hjälpte inte något alls.. Så till slut fick jag åka hem, dem fråga mig också hur jag mådde för dem tyckte jag va blek.. Va hemma runt sju tror jag klockan va då.. Sen va de rätt in o käka lite, sen ble de soffläge.. sen dagen efter va jag också hemma o ja hela veckan har ja varit hemma.. Men dem ringde mig igår o jag fick nya tider till brevidgång så ska gå bredvid nästa vecka tors, fre o sen veckan efter midsommar ska jag gå bredvid igen på mån o tis.. :) sen börjar jag torsdagen efter midsommar :) hehe.. Så de blir nog bra :) Bara så jävla typiskt att man ska bli dålig på första dagen på jobbet.. Men man kan ju inte hjälpa att man blir dålig..

Sen har de inte hänt så mycket.. Har umgåts med kuss o min dotter.. En natt sov kuss här med Wilma.. Johnny sov då inne hos Niclas.. :P hehe..

Nej jag vet inte vad jag ska skriva för tillfället..

Jag är iaf hundvakt.. :) Till världens lättaste hund ;) Sessan heter hon.. De är min kusins hund o jag kollar henne lite.. Hon skulle egentligen vara hos Linda men jag sa att hon kunde vara här om hon ville :) O de går hur bra som helst :)

Nej nu ska jg snacka me kuss på msn.. Kramsiar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar