lördag, maj 09, 2009

kattbebisar

hej, jag vet att jag inte skriver som jag gjorde innan men de kommer kanske det också någon gång igen, nu har jag iaf lite känsla för att skriva lite till. Men sen när man har så mycket o göra om dagarna, visst jag har ju tid över till att spela o sånt skit så då kan jag ju ha tid för att skriva några rader här ;P haha

Min katt har nog värkar eller något i den stilen, hon är så orolig, hon mjauar, hon går runder, rör sig hela tiden, är jättekelig, biter i kläder o har sig :S Så snart blir de kattbebisar här!! :)

Lördagen idag blir väl en hemmadag om jag inte går in till min kära kussilussi.. Sen måste jag iväg o handla välling bara.. Sen ska jag nog inte iväg mer idag ;)

Smiter nu igen.. Kramisar

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Ska ni ha kisebebisar??
    Låter bra ju=P
    Kan det bli en kisebebis till oss då kanske? En till gården att hålla den andra stallkisen sällskap??

    kramar=)

    SvaraRadera