söndag, maj 10, 2009

Grillat..

Idag har varit en rätt så seg dag men ändå en bra dag.. Vaknade vid halv nio med lillan.. knappt sovit någonting o inget bra morgonhumör hade jag heller.. Samtidigt är lillan väldigt väldigt trotsig.. Men de är så de är att ha barn. Så vi gick upp o käka lite, sen blev det att jag sprang och titta till min katt emellanåt, fortfarande inte hänt något men kan säga som så att hennes slempropp gick igår på kvällen så läste vi idag på internet att de kan ta allt från 1 timme till en vecka innan det kommer några bebisar. Så nu får man bara vänta och se :) Lämnade henne även hemma själv idag, jag ville först inte men de blev så, tänkte att då får hon lite egen tid o lugn o ro. Hon är ju så duktig o sköter sig själv och så, hon har ju klarat av en förlossning innan där jag inte var med henne. Då hon stack hemifrån men de kan vara mycket att vi hade Nikita då. Men nu känner hon sig nog trygg, även om hon vill gå ut men NEJ absolut inte. Det får hon inte. Vi lämnade henne hemma för att vi skulle ner till Sandra o Andreas + barn och dricka lite kaffe o snacka medan de sluta med att vi käkade middag hos dem :) Skönt, då har man mindre o göra här hemma ;) Fast jag har en massa att göra ändå, där är disk, måste ta och dammsuga sen torka golven o damma kanske? Skulle egentligen behöva putsa mina rutor också men det får nog vänta.

Just nu sitter jag i köket o skriver denna blogg, ska snart ställa mig o ta disken. Sen ska jag bara mysa med min katt. Tror lillan somnar tidigt idag :) vilket man hoppas på. tror hon har lekt av sig en massa och sen har hon gått en massa idag :) Så nu är de snart dags för sängen för Natalia :) hihi..

Nej nu smiter jag igen o jag ska försöka komma in o skriva lite mer än vad jag har gjort nu sista dagarna/veckan!!

Kramisar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar