tisdag, maj 12, 2009

Jobbigt..

Idag har varit en jobbig dag.. Den började bra då jag o lillan vaknade, sen gick vi ut me kuss o Ozzy en sväng.. När vi kom tillbaka snacka vi lite på msn o sen kom kuss in runt 12 så fika vi o sen spela vi lite kort o umgicks :) När hon gick hem hängde jag med o hjälpte henne lite där hemma sen gick jag hem o då möttes jag av en JÄTTEFÖRKYLD Natalia.. Hon hade visat lite innan på dagen att hon började bli lite förkyld men nu är de så extremt att hon knappt kan sova, hon har inte sovit alls idag.. men nu har hon slockat precis så får hålla tummarna för att hon får sova en stund iaf.. Får se om de håller i sig natten lång men de är jag verkligen tveksam för..

Nej nu ska jag snacka med kuss på msn o sen ska jag väl se om jag kan se någon film eller så får jag se på tv eller bara sitta vid datan..

kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar