torsdag, maj 14, 2009

Liten kladd

Ja jag tänkte att jag skulle skriva en liten blogg här nu.. Idag är man hemma själv med lillan, vi vaknade lite innan halv sju.. Älsklings klocka ringde då.. Så jag har legat o dragit mig, lillan ligger i vår säng tillsammans med mig och tittar på "svampbob" hehe. Så snart ska vi gå upp o äta lite frukost om lillan vill ha, hon åt ju välling vid halv sju.. så inte säkert hon är så hungrig.. ;)
Dagen idag ser ut som om jag o lillan ska städa o umgås, vi ska ha lite mamma&talis-tajm ;) haha.. Om vi inte får "oväntat" besök :P haha.. Nej jag skoja, tror inte de för fem öre ;) Brukar ju inte bli så.. haha.. Kan vara rätt så skönt o bara va jag o lillan hemma.. Men visst är de skoj med besök hehe...

Jaja nu har jag tjatat färdigt.. som ovan, det blev en "liten kladd" i denna blogg... hehe
Skriver mer när jag får nästa "flipp" Mohaha..
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar